Premonition

Un thriller foarte interesant, un pic paranormal. FIecare secventa din film este una antrenanta, thrilling sa zic asa, si te indeamna sa cauti tu un raspuns cat de cat logic la cele intamplate. Sandra Bullock intruchipeaza rolul Lindei Hanson, care oscileaza intre ieri si poimaine. Ieri, sotul ei, Jim, traieste, poimaine….nu. Intre timp afla si despre aventura lui cu secretara, tipic, si incepe sa aiba dubii… Sa il salveze sau nu? Sfarsitul nu este unul foarte happy, asa ca daca vreti sa vedeti and they lived happily ever after… Nu in premonition. Efecte speciale: nu prea sunt. Nu aveau nevoie. Acest film este chiar un thriller, dar unul mai mult psihologic, care te face sa te gandesti la valoarea vietii pe care o ai… Si cu cine sa o traiesti, daca merita acel cineva, si trebuie sa te gandesti numai si numai la binele tau. Asta daca nu ai copchii.

ENjoy! Este un film foarte tare!

3 comentarii (+add yours?)

  1. tib
    Iul 18, 2008 @ 12:03:16

    Daaaa… cand am vazut trailerul de la filmu asta ( aq o grama de vreme) mi s-a parut un cliseu. Am vazut/citit/ascultat mai multe materiale pe tema asta si cand am vazut sandra bullock deja eram convins ca n-o sal vad. Ei bine miercurea orange face minuni… ora 12.30 15 ron in buzunar, la plaza si vreo 3 ore pana cand aveam ceva mai mult de facut, asa un telefon, un amic, un film care se anunta prost ce poate sa iasa.
    dupa ce l-am vazut nu mi-am schimbat parerea asa ca daca te asteptai la un final opus fata de incipitul acestui post… nu o sal vezi. chiar nu m-a impresionat. dar fiecare cu gusturile lui nici nu stiu de fapt de ce comentez un film care nu mi-a placut …anyways:>

  2. LOxEN
    Iul 20, 2008 @ 00:31:07

    Am vazut filmu nu e rau… pacat ca nu e happy and… dar daca ma gandesc mai bine era prea de tot sa se termine cu bine… daca va placut „Premonition” va recomand „The Butterfly Effect (2004)” e ceva in genu asta… dar dupa parerea mea mai mijto…

  3. shyk4
    Iul 24, 2008 @ 12:40:34

    Ms pt sugestie :*>:D< Mie kiar mia placut

Lasă un răspuns

