Leapsa amuzantaaaaa

Inca o leapsa pe care am luat-o de la Dana. Mi se pare tare amuzanta! Am uitat de ea… nu mi-a notat, deci cu intarziere o anunt. Pe leapsa adica.

1. Vorba preferata: „dwoolphy” – a se citi duoolfii –

2. Vorba detestata: „Fha!” , „Mortii matii” , „Cine se trezeste de dimineata….”

3. Drogul favorit: Tigara, guma, cafeaua, colegutzu’, DXM.
4. Sunetul preferat: beaturile dark dnb si Burial
5. Sunetul detestat: infra- si ultrasunetele.
6. Ce zic la nervi: “da-te-n cric”, „grrrr”
7. Pe bancnota punem pe: O pitzi.
8. Meseria strict interzisa pentru mine: orice care are de-aface cu chimia sau matematica, sau ceva care ma leaga de un birou
9. Ma voi reincarna in: intr-un sarpe veninos sau un criminal in serie.
10. In acea zi Dumnezeu mi-ar spune: „pas.”

________________________________

1. Ariel M-Zim 5Ariel, o planeta alien, un medicament ciudat care contine metamfetamina
2. Prima zi de scoala – Iubira la prima vedere.
3. Ploaie – Bacovia.
4. August – prieteni. bere. Moacsa.
5. Einstein – un geniu ticnit cu limba pe-afara.
6. Messenger – Comunicare. Istorie… Ioan D’Arc.
7. Scame – Le detest.

Lasă un răspuns

