Alone in my brain

Fumez si beau vodca, si ma depresez cand ma gandesc cat am de invatat, si cat am de lucru si ce rezultate voi lua la olimpiada de romana, si cand voi fi mare, si cand am sa ma intorc la statutul de copil prost, si cand voi fi lasata in pace si inteleasa.

E un pic anormal sa bei singura? Nu cred. Vodca imi place si nu exagerez. Ma doare, sunt pe stop, sunt plictisita si am n-am inspiratie. Mi-e frig si imi doresc sa fiu independenta. De ce s-a destramat vama veche? Erau prea pretiosi. 😦

Pielea de pe degete s-a dus de tot. De ce nu pot sa rod si eu altceva in afara de mine? N-are cum.

Generatia mea ma inspaimanta. Copii astia ca mine vor sa se maturizeze prea repede, fumeaza si beau, se destrabaleaza si cred ca se distreaza. La fel ca mine, recunosc. Tinerii se ghideaza dupa alti tineri care se chideaza dupa altii care se chideaza dupa altii, si avem o masa mare, indescriptibila de oameni prosti si confuzi, la fel ca mine. Imi doresc sa schimb lumea cu omuletii mei verzi cu tot.

Am nevoie de o pauza. Macar cateva zile sa am fara griji. Un maraton de filme m-ar ajuta. Sa stau singura doua zile in casa, sa ma uit la filme si sa le analizez dupa cum vreau eu, sa nu ma mai preocupe altceva. Dar acest lucru este imposibil. Mereu ma preocupa si altceva. Ba ma gandesc la dansul, ba la dansa, ba la saptamana viitoare care contine o gramada de lucrari… Infine.

Blogul asta e un jurnal de fapt, sia sta ma enerveaza.

Lasă un răspuns

