Vreau sa pleci.

Din moment ce, prin uramre, din cauza ca, deoarece, in concluzie…

Un an nou, inca un inceput ratat, inca un an plin de prostii, inca cateva mii de evenimente mai mult sau mai putin breathtaking. Abia asteptam anul nou, dar acum imi doresc sa ma intorc in 2008. Cum trece timpul, simt cum se apropie responsabilitatea, nevoia de schimbare, maturitatea, munca, problemele. De ce ma preocupa intotdeauna chestiile astea, cand sunt o persoana carpe diem si d-astea? Ehh, se pare ca si eu am cateva defecte ireconciliabile. Infine, habar nu am ce inseamna.

Planuiesc sa fiu o eleva mai buna. Planuiesc sa nu mai fiu asa lenesa. Planuiesc sa imi provoc greata inspiratie. Vreau sa continui ce nici nu am inceput. Sau nu mi-am dat seama ca am inceput. Oricum, vreau sa continui.

E o nenorocire sa fii pe stop.

Am trecut granita dintre ani alaturi de colegi, prieteni si de Fika. Fika fiind colegutzul. Si-a castigat dreptul la un alt alter-ego. Alter-ego fiind Fika. Inca unul? De rev m-am distrat,  m-am simtit bine in general, dar tot nu inteleg ce le place unora la „baut exagerat de mult”. Nu e de mine. Eu imi cunosc limitele. Stiu ce imi place. Si NU imi place sa mi se faca rau din cauza bauturii in exces. Generatia hi5  o ia razna si mai rau. Si eu la fel.

Imi cer scuze pentru absenta inspiratie, pentru ca din cauza asta nu am mai scris.

Buze blondeeeee, buze blondeeeeee…

Haotic si aiurit. Creierul meu adica. Ar cam trebui sa ma duc sa invat. Si sa ma documentez. Sunt plictisita. In fiecare seara contemplez cu omuletii mei verzi, ce dracu sa facem? Cum sa ne prelingem peste lumea asta? Ei tot lenesi au ramas si in anul asta.

Sunt ironica, imi pare rau. Sunt satirica, imi pare rau. De fapt nu imi pare rau. Sunt antisociala, sunt rea si cruda. Si ce daca?

Vama Veche – Buze blonde

Lasă un răspuns

