Music makes the world go ‘round

Nu am mai postat de mult si cred ca e timpul sa vin cu ceva noutati. Prin noutati, ma refer la muzica, cel putin acum. Am descoperit-o iarasi pe Emilie Autumn, m-ami ndragostit de ea. Am ascultat mult rock si alternative si sunt obsedata de Hot Chip. In momentul de fata, imi este foarte somn, incredibil de somn. Azi nu am fost nevoita sa ma duc la scoala, caci facem curatenie, si am ales sa ma duc mai bine la sfarsitul anului scolar in loc de azi. Asa ca am dormit pana pe la 12, adica pana la pranz. Si e magnific. Dupa ce nu dormi mai mult de 5 ore timp de trei saptamani, o noapte de joi bine dormita e raiul insisi.  Si saptamana viitoare, vacanta. Si o sa fie tare rau de tot. 😀

Deci muzica.

Emilie Autumn

Misery Loves Company –

Opheliac –

Gothic Lolita –

Poni Hoax

Antibodies –

Hot Chip

One Pure Thought –

Over and Over –

Out at the Pictures –

Ready for the Floor –

PsychoFreud

Mary –

Conqueror –

Enjoy! Sper sa va placa. Chiar merita ascultate, asa ca sa nu va fie lene sa asteptati sa se incarce. Muzicile astea ma binedispun. Pe voi nu?

Lasă un răspuns

