Dead Like Me

E dimineata devreme, adica 11, si sunt bolnava din nou. Dar uite! Aseara m-am uitat la Dead Like Me si am ramas masca de cat de frumos a fost filmul. Din cate stiu, exista si un serial… Dar nu am vazut niciodata vre-un episod. Ce vreau eu sa zic, filmul acesta te invata ceea ce va zic eu de atatea ori: Carpe Diem, ca oricum o sa mori. A fost frumos filmul, m-a acaparat, mi-a placut, a fost original. Plus, am auzit o melodie exceptionala:

Metisse – Boom Boom Ba (ascultati-o, e fascinanta)

Sa va spun despre ce e vorba in film? Ok. In urma cu cinci ani, George Lass a murit in imprejurari stupide si amuzante. Aceasta tanara a fost una care nu se prea intelegea cu mama si cu sora ei. De fapt, nu se intelegea deloc. Era o tanara antipatica, cam proasta. Acum, ea este un Grim Reaper. Impreuna cu inca trei reaperi, ea isi traieste viata moarta printre cei vii. Doar ca… in alt trup. Ei sunt obligati sa ajute mortii „proaspeti” si sufletele lor, sa ajunga unde trebuie, adica in Rai.

George este multumita cu „viata” ei si asteapta cu nerabdare sa treaca si ea pe partea cealalta. Dar lucrurile se complica cand cei patru invata sa traiasca. Si se complica si mai mult cand George incearca sa isi ceara scuze de la sora sa.

Un film bun, sincer. Poftit trailer si poster.

Vizionare placuta.

Lasă un răspuns

