Leapsa llunga. Cu doi de l. (vreau…)

Am primit o leapsa de la Ana, leapsa dorintelor.  Deci, trebuie sa scriu ce vreau. Cate vreau, cum vreau. Sunt mult prea multe, si am sa le scriu, ca sa le contientizez si eu. Este ora 00:15 pe 19 martie, 2009.

Vreau:

1.  atatia bani, incat sa pot trai decenet, un pic peste decent, un pic in lux.

2.  sa ma mut din casa parintilor.

3.  sa nu mai am de-aface cu parintii deloc.

4. sa am un sistem audio tare cu care sa enervez vecinii in timpul inmormantarilor.

5. ca bunica sa moara. Se chinuie prea mult, sufera. Saraca… :(( :((

6. sa nu am de-aface cu probleme de sanatate, niciodata, ever again.

7. sa nu mai fiu nevoita sa port ochelari.

8. o multime de tatuaje, designul facut de mine la fiecare in mare.

9. un calculator superb, memorie minima de un terra, pentru muzica si jocuri.

10. sa inteleg chimia si matematica.

11. sa ma inteleg cu familia.

12. sa castig multe concursuri de literatura si istorie.

13. ca boul de colegu-miu, unul tampit rau, sa isi piarda coaiele intr-un accident stupid.

14. sa pot sta cu Fikaaaa mai mult.

15. sa fiu libera de tot.

16. sa am un loc de munca bine-platit.

17. sa fie iarna numai cand vreau, in rest: caldura mare!

18. sa fiu buna la un sport.

19. sa imi stea parul cum vreau cand vreau.

20. sa nu mai fiu antisociala cu persoanele noi.

21. sa am mai mult inspiratie.

22. sa am mai mult talent.

23. sa fiu vampir.

24. sa omor pe cineva just for fun.

25. sa alerg mult pentru ca ma urmareste o creatura mare si sa nu obosesc.

26. sa termin macar un joc fara sa trisez – pe calculator ma refer.

27. sa nu-mi mai fie antipatic numarul asta.

28. sa ma impac cu emoista si toti.

29. sa imi fac timp pentru prieteni.

30. sa fumez cat vreau, fara consecinte grave.

31. sa nu-mi mai moara animalele de companie. 😦

32. sa fiu si mai optimista.

33. sa functioneze Secretul.

34. sa scriu citabil uneori.

35. sa merg la mare in mijlocul iernii, pentru ca nu am fost niciodata.

36. sa ies cu o medie de 10 la toate materiile.

37. sa pot tine pisicile in casa fara ca ele sa isi faca nevoile peste tot.

38. sa vad lumea prin ochii unui baiat.

39. sa nu mai am menstruatie.

40. sa nu mai urasc copii.

41. sa tac din gura cand trebuie.

42. sa nu mai mint atat.

43. sa fiu binedispusa mereu!!!!

44. un caiet care nu se termina.

45. sa gasesc o tema buna pentru dinozaura.

46. sa renunt la messenger odata.

47. ca ziua sa aibe 27 de ore si noaptea 30 de ore.

48. vreau sa mor repede, sa nu trec prin ceea ce trec batranii, mi se pare demn de mila.

49. sa incerc ceva nou.

50. sa ma distrez pana si la chimie.

51. sa ma pot pierde prvind pe geam.

52. sa nu imi mai fie frig.

53. sa nu mi se mai imbibe parul si hainele cu mirosul de bucatarie.

54. sa am chef de gatit mai des!

55. sa stau o saptamana intreaga cumparand fel de fel de chestii pentru mancaruri.

56. sa ii gatesc lui Fikaaaa.

57. sa ma imprietenesc cu o curva.

58. sa tin un scorpion adevarat in mana.

59. sa pot citi Goethe fara sa ma plictisesc.

60. sa nu mai vad cersetori si boschetari.

61. o cafea cu lapte si o rigara.

62. sa il am pe Fikaaa aici.

63. sa pot gandi limpede cand trebuie.

Este ora 00:30 si nu am terminat. Continui maine, acum ma duc sa dorm. Noapte buna si vise zbuciumate!

Ratatat – Seventeen Years

1 comentariu (+add yours?)

  1. nutoataiarbaelafel
    Mar 21, 2009 @ 11:19:11

    tot ce vrei tu te reprezinta,enorm
    este unic şi interesant
    cu bine,
    când termini leapşa:D?

Lasă un răspuns

