Leapsa llunga. Cu doi de l. (vreau…) – part 2

Din nefericire, cei de la RDS iarasi mi-au facut o figura/surpriza frumoasa. Nu am mai avut net de cand ultimul post. M-am suparat pe ei. Nu ii mai invit la ceai niciodata, promit!

Ramasesem la leapsa primita de la Ana. Despre ceea ce vreau. Si ramasesem la numarul 63.

Este ora 21:23 pe 23 martie 2009.

64. ca cei de la RDS sa devina oameni de treaba si de incredere. Altfel isi vor pierde un client ilegalist-liberal.

65. ca maica-mea sa imi aduca tzoale si un mp3 din strainatate.

66. sa nu mai vad suferinta in jurul meu. Imi strica cheful de ras.

67. ca data viitoare sa ma pot abtine de la ras in sala de spital.

68. sa ma joc cu caramizile desenate, pe care pot sa le mut si sa le transform in mini-caramizi reale, pe care numai eu le vad, dar jumate din clasa le stie.

69. ca oamenii sa nu ma inteleaga si sa ma creada nebuna uneori.

70. sa pot discuta mai mult cu Ana.

71. sa rad mai mult.

72. sa imi las unghiile sa creasca. (sa nu le mai rod pana la os)

73. sa am o doza un picutz mai mare de romantism in mine.

74. sa nu mai am probleme cu stomacul si cu intestinele.

75. sa nu mai adorm la scoala.

76. sa nu mai fiu incredibil de nesimtita cu profii care-mi sunt antipatici.

Si ar fi muuuult mai multe, dar nu le voi scrie pe toate. Ar fi prea plictisitor pentru noi toti. La cine sa mearga dansa Leapsa de data asta? Cred ca am sa o dau lui Moflea, sa vedem ce ar vrea el. Fara copy/paste de data asta! 😉 Poate sa o ia cine o pofteste, numai sa o dea mai departe la o  persoana minim.

Multumesc Ana pentru leapsa, mi-a facut placere!

Va doresc 10 minute de cosmar, voi, tiranii lucratori din fata blocurilor ANL.

1 comentariu (+add yours?)

  1. nutoataiarbaelafel
    Mar 28, 2009 @ 12:47:31

    doar 10minute?
    eu le-as dori 99 de zile:D
    cu placere,:)

Lasă un răspuns

