Consumatorul de … toate.

Da, mai nou, eu sunt o droghista, o junkie, o narcotica, o drogata, o fumatoare, o consumatoare, o high.

Da, asta crede maica-mea. M-a luat azi cu un morman de obiecte casnice de-ale mele, adica pungi de sireturi, pungulite ermetice de la stickere din chipsuri, staniol de la ciocolata, a rascolit toate cosurile de gunoi, scotand la iveala multe bucati de staniol, cu ciocolata putrezita pe ea, spunand ca eu ma droghez. Ca miroase a droguri.

Ce sa-ti povestesc, am facut-o in toate felurile, de la nebuna la schizofrenica la proasta la idioata pana la nu mai vorbesc cu ea. Eu care nici macar nu beau, am ajuns o droghista notorie. Da mama, consum tot ce se gaseste pe piata. Da mama, fumez marijuana in casa, fara nici o frica, da mama, sunt o proasta care face exact ceea ce fac toti din jurul ei. Da mama.

Asa e.

Intre timp, a venit si si-a cerut scuze. Poate in sfarsit si-a dat seama ca nu sunt ca restul de pe aici, care isi dau toti banii pe prostii.

Infine, eu, Fikaa si internet si tigari si e perfect.

:X:X

Brb. (bjb in slang)

Lasă un răspuns

