Pana azi. De luni pana azi.

De luni pana azi am avut vacanta, caci am fost bolnavioara. Stiti, duminica am fost la sapte scari, sipe drum, am alunecat intr-un parau si un picior de-al meau a ramas naufragiat pe o alta stanca.  Ciudat ca nu am mentionat asta, oare o fi un detaliu chiar asa minuscul? Ma refer la vacanata?

Later edit: Postul asta a fost scris tarziu, inceput cu entuziasm, entuziasm pierdut pe la cuvantul „bolnavioara”. Cred ca nu se intelege nimic. Farmecul asta. :>

Lasă un răspuns

