8…adica multe lucruri pe care le urasti la tine. adica la mine. adica urasc la mine.

O leapsa primita de la Ana, de muuuuult, la care acum raspund cu mare… placere? Da, am sa o numesc placere. Nu-mi place sa-mi recunosc defectele.

Deci, prin urmare, lepsutza asta vrea ca eu sa-i spun opt defecte de-ale mele.

1. capoasa rau, mai ales atunci cand am dreptate, dar si cand n-am si mai ales atunci cand imi spune cineva ca ceva nu este sanatos. urasc chestia asta.

2. lenesa rau de tot. mai ales cand vine vorba de teme. urasc chestia asta.

3. somnoaroasa de la 10-12. urasc chestia asta. nu ma pot concentra la nimic.

4. nevrotica, mai ales cand nu am de ce sa fiu nervoasa. urasc chestia asta.

5. sunt fata si trebuie sa fiu pe stop si sa suport durerile menstruale de rigoare. urasc chestia asta.

6. dezordonata. mult prea dezordonata, niciodata nu gasesc nimic si urasc chestia asta.

7. nu ma pot trezi singura. daca dorm acasa, zic. pe bune ca urasc chestia asta.

8. mereu ma iau de Fikaa numai de dragul chefului meu tamp si prost-dispus, uneori. urasc chestia asta cel mai mult dintre toate.

Multumesc Ana pentru leapsa. e dificil sa imi gasesc defectele pe care le dispretuiesc. Ar mai fi multe, dar prefer sa nu le imaprtasesc cu comunitatea de pe net. Leapsa merge mai departe la Psycho Hippie, daca o vrea. In rest, poate sa o fure cine vrea, fara acordul meu.

Brb oameni buni, oamenii mai au si treaba, la BUDA. Sau poate vreau doar INCA O ceasca de cafea tare care imi pisca gatul. Neah.

Lasă un răspuns

