Hello and welcome to my humble home!

Scuze ca nu am mai scris de mult si ca nu am raspuns la lepse, dar am fost foarte ocupata cu numeroase proiecte pentru scoala, nu numai pentru mine. Si am dus si lipsa de chef… Inspiratia s-a prezentat de fiecare data cand clickuiam pe dashboard, dar lenea si cheful… Alta poveste.

In postul asta, imi voi povesti si aminti ce s-a mai intamplat in ultimele saptamani sau de cand nu am mai dat nici un semn de viata dinozaurei. Cred.

Am lucrat la multe proiecte, am fost in oras cu colegii, am fost la gratar, am invatat. Am dat cateva teze, inca nu stiu nici o nota, mai am o teza poimaine, una pe 22, inca una pe 28 si cred ca atat. Am stat pe la Fikaa mult, el a avut recent cateva probleme si aveam mai multa nevoie de el pentru el, asa ca sunt cicalitoare si prea grijulie mai nou. O remediem si pe asta. 😀

In rest, nu imi prea aduc aminte, memoria mea e ca o curva stirba mai tot timpul. Dar un lucru e sigur: m-am distrat si asta e cel mai important lucru de mentionat. Mai am ceva de lucru, asa si asa, sa imi iasa mediile pe care le vreau, sa motivez ceva absente si asa mai departe, asa ca mai am treaba pana saptamana viitoare. In schimb, azi am o zi un pic mai libera, asa ca imi voi onora lepsele primite/ furate, si poate voi mai posta ceva. :>

In alta ordine de idei, e soare! E caldura! E tasnitoare! E misto! Iubesc vara. As vrea ca vara sa dureze 10 luni din 12, restu iarna iarna iarna cu zapada, si un pic de toamna si primavara. Cer prea mult? Hai mai, Mama Natura, chiar cer prea mult? Ok, eventual la asta se ajunge, cred in incalzirea globala, dar oricum meritam o extinctie, din moment ce ne-am distrus planeta cu propriile maini. Asa ca SAC, vom muri inecati sau prajiti sau inghetati, cum vreti voi. :>

P.s. Vei avea ce sa citesti, draga Xander, don’t fear. :>

Lasă un răspuns

