Leapsa iarasi culturista?

Ce autor apare cel mai des la tine în biblioteca ?
Bronte, Stephen King, Saul, Mikszath, Tolstoi, Rowling
Din ce carte ai mai multe exemplare ?
Pai, din mai multe am mai multe. Nu stiu de ce.
De ce personaj de fictiune esti sau ai fost amorezat în secret ?
Mi-a placut Adam din Umbra de John Saul, dar nu pot spune ca am fost amorezata de el, nici pe-aproape.
Ce carte ai citit cel mai des ?
69 de Ionut Chiva, Umbra de John Saul, volumele Harry Potter, Povestea unui om adevarat de Boris Poleiovski si altele.
Care era cartea ta preferata la 10 ani ?
La 10 ani? Cele doua Lotte de Eric Kastner, Jurnalul lui Anne Frank si Jurnalul unei adolescente de Meg Gabot, parca.
Care a fost cea mai proasta carte citita anul trecut ?
Aaaa… ce naiba am citit anul trecut? Nu stiu, nu prea citesc proaste.
Care a fost cea mai buna carte citita anul trecut ?
Pai, Vara in Siam de Claudia Golea, The Historian de la Elizabeth Kostova.
Cine crezi cã ar trebui sã câstige premiul Nobel pentru literaturã ?
Elizabeth Kostova, Andrei Ruse… toti autorii buni de ceva ar merita. Pe bune. Fiecare opera trebuie apreciata la propriul nivel, personal. Nu stiu cum pot fi cartile, romanele sau altele „gradate”. Chiar tine de persoana.
Ce carte ti-ar plãcea sã vezi ecranizatã ?
The Historian, My story de Dave Pelzer, Umbra de John Saul si Vara in Siam.
Descrie visul cel mai straniu care sa fi inclus un scriitor, o carte, sau un personaj literar ?
Nu imi amintesc visele… Stiu doar ca era ceva odata, cu un stilou care zbura si nu puteam sa-l prind.
Care e cartea cea mai putin cultã pe care ai citit-o ca adult ?
Nu’s adult. Dar carte culta… pai, depinde cum vrem sa definim cult. Cred ca 69 as considera-o asa. Dar pe langa faptul ca nu paote fi considerata CULTA, este geniala.
Care e cartea cea mai dificilã pe care citit-o ?
Ahh, Volpone… de Ben Jonson. In engleza… woaiss. Greu! Dar ca inteles… Cred ca Blazare, de Barbu.
Preferi autorii francezi sau rusi ?
Rusi. Francezii mi se par un pic banali… Dar nu prea am citit de la francezi. Cred ca Jean Cocteau fu francez, iar el mi-a placut. :-??
Shakespeare, Milton, sau Chaucer ?
Milton.
Ce te deranjeazã cel mai mult în activitatea lecturii ?
Miopia mea tampita. Si zgomotul nenecesar. Prefer muzica.
Care e romanul tau favorit ?
Multe. Acum… imi aduc aminte de The Historian. Dar nu am unul preferat… pe  bune. Nu pot sa-mi delimitez cunostintele.
Joci ceva ?
Joc idei.
Povestiri scurte, schite ?
Povestiri scurte am si eu… cred ca am si schite, oarecum, pe undeva.
Non-fictiune ?
Adica realism? E ok, depinde…
Scriitorul favorit ?
Mi-a placut enorm stilul lui Barbu, dar mi-a placut mintea lui Golea, imaginile lui Poleiovski, simbolismul lui Coelho…
Ce scriitor crezi cã este supraevaluat ?
Coelho, Rowling si aia care a scris Seria Twilight. Si Jane Austen!
Ce carte ti-ai lua pe o insula pustie ?
Toate. Sau minim treizeci. Le-as cara eu in spinare si le-as usca pe pietre incinse.
Si… acum ce citesti ?

Citesc cateva antologii contemporane, decameronul transilvanean contemporan, am terminat volumul 7 de HP saptamana trecuta, si cateva, multe horror.

Leapsa furata cu nerusinare de la Dana, Dana care mereu are in dotare lepse care imi plac. Merge mai departe la Ana, am vazut ca nu ai primit-o inca. In rest, furati-o!



Lasă un răspuns

