Nu

Scuze iar, depaaaarte stau de blog departe, deoarece scoala si deoarece fuck it I’m lazy si asa mai departe. Oricum, vara mi-e oarecum planificata, am mai inceput doua proiecte personale si asa, dar ok.

Vremea e ciudata si ma tem ca incalzirea globala a inceput acum 521 de ani. Am invatat la istorie ca the celts and romans au fost temelia britaniei si asa. Am creierul plin de istorie, de aici pana incolo, si m-am cam saturat de scoala, mai ales ca dorm si mai ales ca nu imi mai merge tastatura ca lumea. Inspiratia, pai, si ea se lasa asteptata, si toate alea. Oricum, merg la Vlahita cu colegii, merg si la concursuri de skate probabil, sa vedem ce si cum, adica eu sa ma bronzez oarecum si sa admir curu’ lu’ Fikaa, mai mergem si la mare si la soare, si la iarba (de-aia verde) and so the story goes on and on.

Imi analizez sentimentele si sentimentele imi spun ca radio schwarze welle e ok plus ca mi-e lene sa stau in picioare. In rest, azi si ieri, ieri si azi, m-am imbracat in jacheta de piele tare rock, si am fost „admirata” de multi. De ce se uita ciudat oamenii la mine cand port geaca aia? Put? Nu cred, e frig aici. Aseara puteam sa stau la lumina fulgerelor, dar am zis ca mai bine nu, imi stric celulele. Oricum sunt oarecum Disfigured ele, dar ma rog.

Oare cum va fi sa stau mai multe zile incontinuu cu Fikaa? Oare ma voi plictisi sau enerva? Nu cred. Merge bine intre noi. Va mai amintiti de Maselutza si de cat de mult tineam la chestie? Ei, se pare ca alea, sentimentele va sa zica, s-au cam inselat. Oare nu-s capabila sa „tin”? Pentru mult timp? Ei, nu-mi pasa. Infine, la scoala am iesit mai bine ca anul trecut, mult mai bine, chit ca semestrul asta iarasi mi-am luat o nota in minus la purtare. Evident, am chiulit prea mult.

Mai nou, sunt dezordonata peste limita, se vede si in scris. Capul meu e plin de prostii, mai rau ca domnu’ hell yeah, da’ oricum.

Nu stresez cu dezaxatul meu creier acum. Cand imi revin, scriu. Pana atunci au revoix? Ma rog, pa.

1 comentariu (+add yours?)

  1. nutoataiarbaelafel
    Iun 05, 2009 @ 09:42:50

    pot să am o curiozitate „studioasă”?..
    ce medie ţi-a ieşit:)?

Lasă un răspuns

