Straight lights

Buna ziua si bine v-am gasit sau pierdut pe dinozaura!

Cu o fericire imensa care domina atat in creier cat si in suuufletul meu neatins, va anunt ca a venit vacanta, coae! De parca nu v-ati fi dat seama… Oricum, tin sa precizez ca imi va fi greu sa ma obisnuiesc cu mai mult de 6 ore de somn. Greu dar placut.

Presupun ca voi, adica cei mai multi dintre voi, sariti in sus de bucurie, ca woaiss, gata scoala si chestii. Eu insa zic ca o sa imi fie dor de ea, oarecum.

Am terminat cu bine clasa a 10-a, 8.60, e ok. As fi vrut ceva peste noua, tocilara ce sunt, dar na, n-am reusit. Lasa ca anul viitor nu mai am chimie, mate, fizica, biologie… Am literatura universala, filozofie, film, civilizatie engleza si americana… si multa literatura si limba. Deci ma voi simti nemaipomenit la anu’. :d

Oricum, faza e ca m-am pregatit de distractie, oarecum, cu termopane. Mda, stau intr-o zona FOARTE linistita, nu vorbesc ironic, dar ei au nevoie de termopane ca sa izoleze totul… Okei. Imi distrug mie camera ca sa imi puna termopane. Eu nu-s moderna. Eu sunt oldschool. Termopanele nu imi plac.Prea ma izoleaza. Nu aud nici macar ciripitul pasarilor, care de cele mai multe ori imi place dimineata, fiindca mi se pare ca, daca, ciripesc pasarelele e vreme insorita si superba. Bine, nu-i asa, dar imi palce sa ma trezesc cu gandul ala. 😉 Ei bine, va dispretuiesc pentru ca mi-ati pus termopane.

Cel mai mult ma deranjeaza ca camera e plina de prostii si asa mai departe. Totul e acoperit cu cearsafuri albe, care imi induc o stare de neliniste.

Azi m-am hotarat sa strang totul prin camera si sa ma pis pe munca mesterului, chit ca imi place de batranel’, e dragut. Oricum, gata. Nici nu pot sa dorm ca lumea. Bip.

Mergem la Laguna Albastra cu clasa! Mergem la Vlahita cu clasa! Mergem la mare! Poate mergem la Praga! Poate mergem la tara! Mergem peste tot vara asta. Numai sa am banutii necesari. Dar ma rog, ne descurcam.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Ne descurcam, e frumos cand ne descurcam. Stiti, spuneam eu ca nu prea pricep la relatii de lunga durata, dar vad ca am invatat! Asta e mai mult un note to self… nu fi pesimista si adamista. Am invatat cuvinte noi cu sens nou, am invatat ca e fain sa nu mergi la biserica de serbare ci sa te duci la cafea cu diriga, nu de parca ar fi prima oara, dar am reinvatat si asta. Am mai invatat ca ciocolatei ii e frica de tunete si ca sunt frumoasa in felul meu absurd si cam comic. Am mai invatat ca poti sa te intelegi cu parintii tai doar daca lasi de la tine. Pacat ca trebuie sa lasi cam mult.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Imi pare rau ca am neglijat blogul, dar chiar nu aveam nici chef, nici timp. Sper ca voi mai recupera cate un pic. Mi-am dat seama ca indie pop rocks on soma fm si asa mai departe, si ca probleme de spate se rezolva greu, sau deloc.

Vreau sa si plec cu toti pe munte, pe piatra mare sa vanam ursi si sa atarn iarasi de o stanca mult prea abrupta pentru mine. Uneori ma bucur ca am numai 40 de kile… 😀

Oricum, la revedere pana la urmatoarea ideeee. Va las cu Ladytron – Runaway

2 comentarii (+add yours?)

  1. darkjade
    Iun 15, 2009 @ 10:16:22

    E hai ca teropanele nu-s asa de rele. Nici nu stii cat de multumita am fost de ele cand vecinul de sus punea manele.
    Cat despre partea cu vacanta, go and have some fun !Chiar la vanatoare, de ce nu? Eu aseara ma gandeam ca vreau sa plec in safari..

  2. eek
    Iun 15, 2009 @ 11:30:02

    ce n-as da sa pot pleca si eu… lipsa de bani.
    termopanele la mine nu isi au rostul pentru ca am doar vecini batrani, stau si la casa…
    vacanta placuta 😉

Lasă un răspuns

