Hazzee!

Am terminat cu termopanele, arata chiar bine, dar tot imi sunt antipatice. Cred ca sunt u n pic statica la capitolul acesta. Oricum, cu ocazia asta, imi si redecorez camera, imi aranjez mobila si imi pun saltea pe jos in loc de pat, asa cum mi-am dorit intotdeauna! In sfarsit am ocazia sa fac totul perfect. Cu decorarea dulapului aproape am termina, arata ca un dulap din anii 80 cu casete si poze si decupaje peste tot, cu bucati de textile colorate si asa mai departe. Am mai lipit si cateva cduri pe-acolo, ca sa reflecte lumina in culori ciudate si frunze uscate! Am colaje din textile, scene din comics, desene animate pentru copii improvizate si toate prostiile. Acum voi mai pune cateva Garfielduri sau asa, frunze si arta de-a mea, ca sa fie totul asa cum imi imaginez. Stickere cu skateboard.ro, es, si asa mai departe, pagini goale colorate… De toate.

Dupa terminarea dulapului urmeaza peretele, adica trei pereti. Nu stiu cum le voi decora, dar un prim element este o panza din bambu pe care este pictata o casa traditionala chinezeasca, gen lacustra. Pe podea, peste mocheta obosita voi pune fasii de covorase si alte textile colorate, nu prea stridente, si voi antropomorfa totul. Ma refer la labe de pisica desenate… :)) Cred. Probabil ca folosesc cuvantul antropomorf intr-un inteles absolut aiurea, dar si Bacovia a inventat cuvinte noi, nu? Eu de ce sa nu pot? 😀

Oricum, imi place designul interior, iubesc designul interior de fapt, si imi face placere sa imi ocup timpul cu asta. Chit ca, in general, sunt lenesa si dezordonata, pot sa transform toate alea intr-o dezordine ordonata, cum fac si cu freza mea de doi lei, si asa imi iese ceva minunat de colorat, si uita mai, am facut si o rima, sau un fel de.

Infine, imediat imi incep lucrul.

Lasă un răspuns

