Hai sa fim seriosi!!!

Ok, la 08:08 eu dorm, ca tot liceeanul in vacanta, nu? Presupun ca da, in cele mai multe cazuri.

Dar nuuuuu, suna telefonul ca o pula, suna suna suna, tutututu, tutututu, tuuuuuu. Raspund cun „ha” foarte vag. O doamna cu voce artagoasa imi spune ca o vrea pe bunica-mea,”trebuie sa ii comunice ceva foarte serios”. Cu nervii intins pana la refuz, ii zic sa astepte. I-o dau p bunicamea, ma bag inapoi in pat. Ascult conversatia, amurit cineva, plang amandou juma’ d ora la telefon. Ies in bucatarie, ca nu mai pot sa dorm dupa ce ma trezeste cineva, imi iau un litru jumate de cafea si aflu ca a murit cum il cheama, nasul lui taica-miu cred.

De ce PULA MEA trebuie sa ne comunici asta in zori????? Tu nu gandesti ca unii dorm??? Ca unora nu le pasa??? Nu puteai sa comunici chestia asta foarte importanta, ce sa-ti povestesc, mai pe la pranz??? Reinvie pana atunci sau ce puii mei??? Ii mananca mustele corpul sau ce??? Nu pe bune. Nu ma intereseaza ca a murit. Mi-ai stricat toata ziua, multumesc frumos. Scuze ca m-ai trezit?? Nu m-ai trezit cucoana, mi-ai ruinat ziua cu boceala ta de doi bani. A murit, gata, PA!!! Ne suni dupa pranz, ca un om poiliticos, sa nu trezesti pe toata lumea. Stiti cat am dormit multumita ei??? 4 ore si opt minute. Normal ca m-am culcat tarziu, din moment ce imi place sa citesc. Mi se pare normal sa te mai culci si tarziu in vacanta.

Mi-am ruinat ziua, nu am dormit destul, si e vacanta. De cand a inceput vacanta, nu am dormit inca ca lumea. Nu. Multumesc frumos tuturor care nu ma lasati sa dorm 12 ore, atat cat am nevoie sa ma simt si eu odihnita.

Multumesc.

Da, m-am enervat foarte tare. Sunt eu insesibila, ma *** pe jelea voastra, cel putin la orele matinale, da. Va urasc.

Lasă un răspuns

