Dependenta – e de bine

Vreau sa vorbesc, iarasi de dependenta mea, dar nu cea de tigari, sau de alte substante, nu nu. Vorbesc de dependenta de muzica, care este cea mai solicitanta dintre toate, dar nu si costisitoare. Nuzica este cea de care am nevoie in doze mai mari si mai mari pe zi ce trece. Daca stau fara ea, imi pierd vlaga si sunt surescitata.  Ei bine, nici chiar asa, doar ca aseara, cand veneam acasa, am venit pe jos vre-un sfert de ora. Si imi uitasem mp3-ul la Fikaa. De obicei cand merg pe jos, in special noaptea, ascult muzica la maximum si ma cam izolez de lumea din jurul meu, pentru ca ea ma dispera pe timpul noptii. Asa, niciodata nu aud sunetele discotecilor, manelele masinilor, urletele cocalarilor, nici masinile care trec, nimic. Ma pierd in muzica, un high lung, care ma desprinde de lumea realitatii, si ma duce pe un val in sus, sau in jos, depinzand de continutul dozei. Zbor sau sunt la pamant, zambesc sau marai… Orice vreau, imi pot provoca cu ajutorul muzicii.

Si aseara…. mi-am uitat mp3-ul. A fost oribil, cum nu sunt obisnuita, sunetele, toate, ale orasului, m-au luat pe neasteptate. Ma simteam mult prea legata de aici si acum, numai ca intr-un sens strict material si sonor. Si asta nu imi place. Nu puteam fi decat atenta la ce se intampla in jurul meu, pentru ca mereu ma deranjau unele sunete la care nu ma asteptam, si ca sa fiu sincera, nu ma asteptam la nici macar un sunet, m-au luat pe nepregatite toate. Nu imi place, muzica e dependenta mea cea mai grava, cea mai permanenta, sper!

Nici tigara nu mi-a mai picat bine in mijlocul noptii fara muzica. M-am simtit un pic jalnic. :))

Lasă un răspuns

