Antichrista

Mda, ma asteptam la ceva mai mult din partea cartii, dar… Doua ore mi-a luat si mie. Nu o sa scriu o recenzie, pentru ca am gasit una care imi exprima aproape in exactitate parerea… Aici.

Vreau doar sa zic ca nu imi plac filmele americane cu adolescenti, exact asta ar fi si Antichrista. Dupa titlu, ma asteptam la o destrabalata… havoc, chestii, ceva mai brutal… Ceva care sa ma „loveasca”, dar… m-a dezamagit. Nu spun ca mi-am irosit timpul degeaba, dar… Nimic mai mult decat o lectura la plictiseala.

LATER EDIT: Conincidenta, dupa ce am terminat antichrista, am si inceput Albastru nemarginit, aproape transparent de Ryu Murakami, care e brutala! Seamana foarte mult cu 69 de Ionut Chiva… Seamana chiar mult… bine, nu sunt decat la inceput. Dar imi face placere sa citesc despre destrabalir intr-atat de violente, asternute pe tastatura complet haotic.

Vreau sa mai spun ca, am observat ca mereu ma contopesc cu un personaj dintr-un roman. Si in pauzele mele ma pierd un pic, crezand ca mie mi s-a intamplat ce s-a intamplat in paginile alea. E un sentiment ciudat, parca as fi high, outerbody-experience sau ceva.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Cinabru
    Iun 20, 2009 @ 21:47:10

    Bubble-gum book direct. Nothomb se citeste usor, poate avea momentele sale interesante, dar nu e un autor pe care l-as lua in serios vreodata. Autor de tren, de asteptat la dentist, de pierdut vremea. Albastru nemarginit… nu e rea ca tehnica, dar tot dezamageste. Incearca sa gasesti In supa miso, mi s-a parut cea mai buna de la Ryu Murakami.

    PS : ma bucur ca te-am descoperit 🙂

  2. eek
    Iun 21, 2009 @ 12:40:02

    Mersi. 😀 Oricum, albastru nemarginit… imi place numai pentru ca e haotic. 😀 Imediat l-am si terminat… In supa miso inca nu am gasit-o, dar sper ca… in curand. 😀

Lasă un răspuns

