Nothing good has come out of all of this.

E vara, e deja iulie, e vacanta in plinul inteles, si uite cum e vremea afara. Si te miri ca sunt prost-dispusa si incapabila. N-am putut sta la soare nici acum 10 zile. Si nici acum. Nici ieri. Nicaieri. E enervant rau, pe bune.

Plecam si stam mult, si vom fi heppi, si va gr8, si o sa rad, si o sa lenevesc la soare si osa citesc cat timp tu iti vei vedea de ale tale. O sa ma holbez la vre-un cur de tatic frumos, perversa ce sunt, si o sa razi de mine, pentru ca raman cu fata tampa. Nimeni nu are unul mai sexi ca tine. Si o sa dorm putin, si o sa raman cu ochii umflati si o sa imi pun linguri prea inghetate pe moaca.

Sa plangi pentru o unghie rupta e un gest nobil, de admirat, mai ales in cazul TAU. Ceva pentru care te voi tine minte pentru totdeauna. Pe langa alte mii de lucruri care imi aduc aminte de tine. Rozul ala de copil mic si prost, pe care il vad pretutindeni esti tu, imi amintesc cum eram la tara si imi era frica de intuneric si iti era frica de furtuna si nu am dormit toata noaptea. Imi amintesc cum stateam amandoua in baia ta, ba eu, ba tu pe buda, si fumam si radeam. Si cand radeam de tine si tu plangeai si pana la urma radeai, si cand m-ai pus sa il sarut, si cand faceam de mancare si mancam spaghete cu coatele infipte in sos… Si beam bere, si politistii mi-au zis ca sunt emo, si tu radeai de mine ca toanta. Si cand eram ingerase, toate trei, si Charlie nu ne dadea misiuni, in afara de a-i da cate o bere din cand in cand, sau sa-i mangaiem curul, ca era un pervers notoriu, inca mai e presupun. Si cum nu voiai sa dansezi cu mine, si cum imparteam tigarile, si eu ma faceam manga si tu n-aveai nici pe dracu’, si radeai de mine, si cum suparate ne-am dus sa dormim de inviere, la sase dimineata, a fost frumos.

Ar fi oare frumos daca as reincepe sa ma tin de tine, sa nu te las sa zbori in directii gresite, sa iti dau sfaturi si sa avem amandoua mereu dreptate? Si sa ma convingi iarasi sa nu imi mai rod unghiile, si sa le las sa creasca si tu sa imi faci patratele pe unghii false de doi kilometri. Si sa ni se toarne bere in cap si sa vorbim cu bosorogi betivi, salvaorii nostri. Si sa stam intr-o carciuma puturoasa, si sa fim admirate de toti taranoii, si sa sara unul pe tine, si eu sa-l dau la o parte, zicandu-i ca-i un jegos.

Mi-e dor de tine.

Lasă un răspuns

