Febra lui August

Am fost absenta o perioada lunga de timp din blogosfera, dar cu un motiv intemeiat! M-am reinventat un pic.

Mda, asa o numesc, reinventare. Ea consta in schimbarea perceptiei asupra lumii si a veitii. Si nu, nu e mai tragica din cauza lui Bunica, chiar deloc. Am o perspectiva mult mai pozitiva. Daca ziceati ca sunt mult prea pozitiva si optimista, ar trebui sa ma vedeti acum.

Tot cu Fikaa ma distrez, si e exceptional. Si distractia si el. 😀 Oricum, de cand nu am mai scris, am fost plecata in mai multe locuri, am facut multe chestii, am experimentat, am ras, am fost morocanoasa, am fost fericita, a fost foarte bine.

Ceea ce vreau sa zic este ca sunt ok. Pauza de la dinozaura a venit exact dupa postul despre Bunica, ceea ce a parut a fi ca din cauza ei mi-am pierdut vointa de a scrie. Pur si simplu nu am avut chef de blog. Deloc, dar deloc. Adica, scris pe blog. De citit am citit mult. Acum ma voi apuca sa citesc CARTI, nu bloguri, pentru ca am cursuri speeeciale la anu’, si vreau sa fiu pregatita.

Inca fumez, de baut nu beau deloc, de drogat, pai, va spun mai incolo. Damn straight! Filmele sunt la ordinea zilei ca de obicei, si serialele, si cafeaua si biscuitii cu oregano. Infine, trebuie sa imi reiau antrenamentele pe dinozaura. Mi-am cam iesit din mana la capitolul acesta. Dar sper sa pot recupera. Doar ca, stiti si voi, vacanta… Toate alea.

Sunt o persoana matura, ar trebui sa fiu, in cateva luni voi implini 18 ani, si eu nu vreau. Nu ma simt DELOC adulta. Dar deloc. Probabil ca va trece si faza asta, dar sincera sa fiu, nu vreau sa treaca. Imi place viata fara facturi si responsabilitati. Plus ca ma gandesc cu groaza ca va trebui sa imi iau un loc in care sa stau, si asta vine cu o multime de alte chestii.

Ce sa spun, sunt schimbatoare in multe aspecte ale vietii mele, dar intr-una singura nu sunt. Asta ma bucura, Fikaa. mda, asta e chestia. O dau in Hamlet, mi-a pierit cheful de scris. Cel putin s-a micsorat considerabil. Atentia mea e mai mult directionata asupra alterarilor. Nu va spun de ce fel. Cert este ca sunt chiar pasionata.

Cam atat in postul asta, voi detalia in urmatoarele, daca ma simt in stare. Pa. ^^

Lasă un răspuns

