Am doar 18 ani

Este ora cinci dimineata si eu pana acum am stat sa ma holbez la Heroes si sa fac curatenie pe dinozaura. Mi-am recitit posturile vechi si majoritatea le-am sters. Imi vine greu sa cred cum puteam sa scriu despre lucruri atat de personale, intr-o maniera asa lejera… Toate secretele mele dezvaluite lumii intregi, imi permit sa zic. Recitind toate porcariile mele, am realizat cateva lucruri importante din punctul meu de vedere. Unul dintre ele ar fi ca ne maturizam foarte repede… noi, adolescentii, trecem repede peste multe etape ale vietii si ne dam seama repede de ce se intampla cu noi, ne schimbam radical fara sa ne dam seama. Mi se pare ciudat.

Oricum, e prea tarziu sa scriu, asa ca… I’m giving in to sleep. Pa.

Lasă un răspuns

