Cluj

In vacanta mi-am petrecut 10 zile la Cluj cu Fikaa, la bunicii lui. Am fost numai noi patru si ne-am distrat de minune. Am vizitat gradina botanica, si multe altele, am fost in sk8park, am hoinarit in intreg orasul, mi-am revazut nasa, Firuta, o fiinta  mai mult decat draga mie.

Vreau sa spun ca orasul este magnific, Oamenii sunt mult mai civilizati decat aici, Boc s-a ocupat de tot si a facut luna pe strazi, mizerie nu prea gasesti. Clujul e mult mai frumos decat Brasovul si cred ca ma voi muta acolo cand incep facultatea. Il iau pe Fikaa de nasturi si ne mutam. E mult, mult mai placut acolo. Cel putin asta am vazut eu.

Vreau la Cluj. Plus, mallurile sunt chiar phun! Nu ca aici.

Lasă un răspuns

