Nenecazuri.

Veneam spre casa azi, un pic aiurea, si ma uitam la strada. Deci, se da o tara, un oras, ambele de cacao, se da un drum, se dau masini si camioane. Care-i problema? Hai ca stiti, doar suntem in Romania.

Ok, sa presupunem ca va aflati intr-o stare de privilegiat, si nu stiti. NU SE DAU TROTUARE!!  Da mai frate, trotuare, va sa zica. Nu am unde sa pasesc. Si apoi se urla cucuoane strambe si urate, cu copii si mai urati, ca ce… „Ma-ta ti-a luat strada?” (asta s-a intamplat mai demult, nu azi). Ok, deci, esti o nesimtita foarte proasta. Toti care fac asta sunt. Bai, vezi ca n-are omul unde sa mearga in afara de drum, ce pana mea ii faci ziua si mai enervanta?

In plus, unde SUNT trotuare, tot nu se poate umbla pe ele, ca deh, bou’ tre’ sa-si parcheze masina acolo. Si apoi iarasi pietonii sunt de vina pentru ca merg pe drum. Clar, mai primarule, presedintule. Porci sunt toti.

Vreau o lege care sa zica asa: „Interzis masinilor pe trotuar!”. Si daca unul parcheaza, pietonii au voie sa il raporteze ori sa-l atentioneze. Pe bune. Vreau asta! A da, si inca o reglemantere: „nu exista drum in cadrul unui oras care nu „contine” trotuar”. Nu serios. Nu e fair asa. Daca eu n-am lovele si ochi ca sa-mi iau masina nu inseamna ca nu pot circula cum trebuie. A da, si drumuri pentru sk9, bicicleta, role. PESTE TOT! Ori merg pe drum.

Serios, m-am saturat de Romania. E o tara proasta. Si ce o face asa de proasta?Oamenii care traiesc in ea. Inclusiv eu. Totusi, mentionez, ca de o luna aproape nu am mai aruncat nimic pe jos, nici din greseala. Nici mucurile de tigara!!!

Pa.

Lasă un răspuns

