Experienta placuta, scoala asta amarata! ;)

Ihh, ce post mi-a iesit mai jos! Eram un pic aiurita, mintile mele, stiti voi, materia cenusie, era un pic dereglata la ora aceea. Infine, gramatica, bat-o vina, ma rog. Dar oricum, chiar avem nevoie de trotuare si drumuri pentru bicla, sk8 si role. Eu una m-am saturat sa nu pot merge pe trotuar, m-am saturat sa imi fie frica sa merg pe drum, ca deh, pe-aici se conduce… nu se conduce, se joaca.

Oricum, nu asta este ideea mea acum. Acum vreau sa va povestesc un pic despre un prof de sociologie. Al meu prof, va sa zica. E tare! (asta ar fi ideea de baza.) Azi am asistat la prima ora de sociologie, si credeam ca va fi un plictis total. Am mai avut ore cu proful respectiv, dar nu sociologie.  Mai, si stiam ca nu e un om normal, adept al societatii, stiam ca nu paseste drept, ci tare stramb. Dar azi m-am convins de tot. Vreau sa zic ca mi-am gasit inca o persoana pe care sa o admir, in afara de diriga. Stiti, lumea este a ta daca stii sa admiri. Ei bine, eu persoane nu prea admir. Admir tot ce ma inconjoara, in afara de homo sapiens sapiensii astia pe care ii vad in fiecare zi… Sunt toti la fel.

Profesorul are o mentalitate asemanatoare cu a mea, nu cu aia de copila, ci aia cu asimilarea, stiti voi, teoria mea. Bai (da am zis BAI) am ramas perplexa cand ascultam ce spune! Teoria mea, live, cu aceleasi cuvinte, aceleasi functii de baza… Tot. Plus, mi-a mai deschis mintea un pic, a povestit despre lucruri foarte interesante, si tot asa.

Anul acesta am multi profesori care imi plac intr-adevar. Noua profesoara de istorie, de exemplu, ne explica materia in asa fel incat chiar sa imi pese de ceea ce invatam. Azi, toata ora ne-a povestit despre Hitler, despre antisemitism, fasism si asa mai departe, si chiar mi-a trezit interesul, mai ales fata de personalitatea lui Hitler insusi. Sa nu mai zic de diriga, care ne preda germana! Noi invatam germana cu ajutorul filmelor, cel putin asta am facut pana acum. Si e superb. Am fost atenta la film, si am incercat sa inteleg, si mi-a iesit!  Si dupa asta, da-i si spune rezumatul… in germana! Bestial.

Imi plac profesorii mei anul acesta. Am o presimtire ca voi avea rezultate un pic mai bune, si chiar voi invata ca lumea cu astia. Ce bine ar fi daca toti profii ar fi la fel de BUNI ca cei pe care ii am eu. E magnific sa inveti cu o persoana care stie ce vrei sa auzi, cum vrei sa auzi, cat vrei sa auzi, si cat esti dispus sa inveti.

Bine, nu toata lumea e de-o parere cu mine… Unii spun ca tot profesor e, tot nu imi pasa de lectie. Dar mi-am dat seama de ce fac ei asta. Pentru ca sunt al naibii de orgoliosi. Daca la inceput au zis ca, gata, eu nu invat, nu sunt facut pentru scoala, eu sunt un rebel, nu am nevoie de prostia asta… si nu vor nici de-al dracu sa recunoasca ca au gresit. Trist. Nu serios, trist.

Lasă un răspuns

