Cand mergi pe straduta…

…asculti muzica, la casti. Au nu am mai aavut parte de chestia asta de o saptamana, pentru ca castile mele sunt la reparat, mi-am sutit firele. Si habar nu aveti ce tristete ma copleseste cand MERG pe STRADA, FARA MUZICA.

Mai ales cand gasesc melodii ca astea, pecare le-as asculta non-stop, stiti ce-i aia non-stop ma? Deci asa vreau eu sa ascult melodia asta. Pa.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Coroianu Robert
    Oct 05, 2009 @ 13:25:23

    Te inteleg :)) si eu ascult mereu cand ies din casa nu uit ipod`ul

  2. Alex
    Oct 05, 2009 @ 16:16:27

    Chiar te prinde melodia asta. E pe repeat şi la mine.

Lasă un răspuns

