Nonconventional

Pe biroul meu se afla un monitor un pic prea mare pentru mie, un modem folosit si plin de praf, chipsuri, dulciuri, un pahar de juice de portocale, o crema de maini, si o caseta cu bijuterii. Notice something?

De azi sunt oficial o nefumatoare. M-am lasat, dupa trei ani de cheltuiala si nervi din cauza lor, in sfarsit m-am lasat de fumat. It’s quite a relief, serios. Ma simt mai libera, pot sa ies undeva chiar daca  nu am tigari, nu imi mai fac nervi pentru ca nu am tigari, e un sentiment cu totul nou pentru mine. Si camera mea nu mai pute! Frumos, nu?

OCTOBER  8 – THE DAY I QUIT SMOKING

De azi incolo, go green, go nature, go health, cat mai mult! M-am hotarat sa imi schimb viata de tot, si abatarea asta… the first stepping stone. In plus, vrea sa mor in consecinte palpitante, nu in pat cu depresie respiratorie la 50 de ani.

In alta ordine de idei, I’m hooked on two new things:

1. desene

2. doodah

Si intr-un numar viitor va voi prezenta cele mai tari desene, evident, cu linkuri spre episoade ori download! Pentru ca merit. In plus, anul asta am multe de facut, trebuie sa ma organizez ca atare. Diseara ma distrez altfel, fara tigari, doar cu spliffuri, si voi manca dulciuri, si voi juca carti, si voi asculta reggea, voi desena si voi scrie, voi face tot ce imi trece prin cap.

Fumatul te face un sclav. Pe bune, pana acum, fara tigari ma simteam neputincioasa, slaba, obosita, stresata. Simteam ca aveam nevoie de o tigara ca sa fiu ok. Acum m-am hotarat, nu mai am nevoie de nimic. Si intreg procesul este simplu: motivatie s-atat!

Nu serios, chiar vreau sa imi schimb viata. Voi da cateva examene de limba, va voi povesti despre alea intr-un numar viitor, am programate multe concursuri si toate alea, ca de obicei, si vreau ca sa-mi petrec vacanta de iarna in strainatate.

Aduceti-mi aminte sa fac sport in fiecare seara, mananc cat o vaca din cauza lipsei de nicotina si tigari. Serios. De 3 ore mananc incontinuu, e de rau. Dar voi rezolva si asta.

Hai, pa, ne auzim mai incolo, acum doar trebuia sa fiu mandra de mine.

1 comentariu (+add yours?)

  1. daxinte
    Oct 08, 2009 @ 15:57:34

    Sa te tina

Lasă un răspuns

