Someday…

Postul de mai jos este rezumatul unei revelatii extrem de puternice, care m-a facut sa tresar. Dupa lungi incercari de a-mi analiza viata intr-atat incat sa inteleg propria-mi personalitate, intr-un sfarsit am avut parte de cea mai frumoasa experienta „psihica” vreodata.

Intr-o alta ordine de ide, weekendul acesta a fost unul foarte placut si nou in acelasi. Ca bonus, am si intretinut o conversatie lunga cu varul meu, cu care nu am mai vorbit asa mult de o perioada buna de timp.

E placut, stii, sa aberezi asa.

Lasă un răspuns

