:)

Am implinit 18 ani si din pacate, se simt schimbarile. Trebuie sa fiu mai responsabila, trebuie sa faca einspe drumuri la primarie, la politie, la sedii, la toate alea. Trebuie sa am grija la tot ce fac, pentru ca nu mai pot da vina pe parinti.

Oamenii se poarta altfel cu mine, se asteapta la mai mult din partea mea, mai mult si mai mult. Sunt stresata, mai ales din cauza scolii pentru ca am acceptat prea multe proiecte pe care ma chinui sa le realizez.

Am 42 de kilograme si mananc non-stop. Stiu ca si voi ati vrea sa slabiti direct proportionat cu cat mancati, e phun.

Noutati nu prea sunt pe-aici, tot cu Fikaa ma vedeti pe strada, cu manusi duble imaginate.

M-am apucat de desen, DIY, cusut, design interior avansat, imi permit… Am programate concursuri si prezentari, am o tona de invatat, si nu am chef sa scriu, nu am nici un fel de inspiratie.

Va las.

5 comentarii (+add yours?)

  1. Cata
    Dec 06, 2009 @ 05:48:32

    La Multi Ani 🙂

    Cum adica cusut ? Adica faci goblenuri si chestii ?!!? Cum, unde ? De unde-ti iei chestii ?Te intereseaza heraldica vreunpic ? Sau cosi chestii… gen draperii sau tapiterie ? Ori cosi chestii pe haine ? Gen modele sau faci haine din material ? Esti primul om pe care-l aud ca „coase”.

    In alta ordine de idei, te „simti” slaba ? Adica nu poti sa ridici chestii si obosesti repede ? Te imbolnavesti mai repede ca oamenii „normali” ? Te duci la baie mai des ? Nu vezi mai departe ? Ai orgasme mai repede sau mai greu ? Te saturi mai repede ? Sau nu gasesti haine ? Si d-asta te-ai apucat sa cosi haine pentru oameni slabi.

    De ce te duci la „sedii” ? La politie ? La primarii ? La toate alea care si mai ales, de ce ? Am avut si eu 18 ani odata si, cu exceptia a catorva, putini pe toata lumea a durut in pula. De ce trebuie sa ocupi timpul unor institutii ? Ce chestii dubioase faci ?

    Pe ce chestii dai vina pe parinti ? Ce poti face acum de nu puteai sa faci acum vreo 3 luni ? Serios acum, cu exceptia tulburarilor emotionale, nu cred ca am dat niciodata vina pe parinti.

    Iti imaginezi manusi duble ? D-asta vrei sa cosi, ca sa sa-ti transpui imaginatia in realitate ?

    Singurul mod in care s-au purtat oamenii altfel cu mine e a fost ca ma considerau un retardat mintal pentru varsta mea, altfel nu cred ca am constatat vreo modificare a comportamentului lor fata de mine. Dar da, intradevar, dupa varsta aia incepi sa te complici aiurea, iti iei tot felul de angajamente stimulante pe diferite planuri.

  2. eek
    Dec 06, 2009 @ 15:14:40

    Incerci sa imi stimulezi scrisul mai detaliat? 🙂
    Cos… aiurea. Nu goblenuri, si nu heraldicuri pentru ca nu stiu ce inseamna, ci accesorii, t(z)oale simple, modele pe haine, toate alea. Da, umblu la primarii, si politii, si case de asigurari, ca sa imi fac buletinul, ceea ce in bv iti ia o luna, sa imi fac asigurare medicala. Cred ca institutiile imi ocupa mie timpul… 😕
    De exemplu, amenzile, nu eu le plateam pana acum, ci ai mei. Acum eu trebuie sa mi le platesc, nu isi mai asuma responsabilitatea pentru actiunile mele. Asta-i pretul pe care il platesc pentru ca imi e sila de conducere si guvern.
    Manusi duble, nu mi le imaginez, exista, pe alea mi le tricoteaza maica-mea, daca o rog frumos. Aspiratie de romantica.
    A da, si chiar imi transpun imaginatia in realitate cu ajutorul cusutului. 😉
    Nu ma simt slaba, sunt slaba, 42 de kg, probabil din cauza anemiei. Dar nu am problemele descrise de tine, si nici orgasmele mai puternice, din pacate.. 😦 😉
    In cazul meu, cei din jurul meu se asteapta sa fiu mai matura, deoarece eu sunt oarecum copilaroasa si din pacate neserioasa cand vine vorba de responsabilitate. Nu zic ca lipsa de responsabilitate ar fi un lucru bun. Dar imi place cand altii se enerveaza si eu rad de propriile mele balarii.
    Ti-am dat un raspuns adecvat?
    :*
    Ps. Mult(z)fumesc! ^.^

  3. Cata
    Dec 06, 2009 @ 16:10:04

    Nu-i ca incerc sa te fac sa detaliezi, doar ca „cusutul” pare interesant si vroiam sa stiu cam ce implica. Cosi cu mana sau cu masina de cusut ? Implica stat in picioare sau stat comod pe o canapea sau in fotoliu ? Cat de des cosi…si cat dureaza o „sesiune” ?. Exista magazine de unde iti iei materiale sau decupezi din haine, chestii mai vechi sau de pe la prieteni ? Fara urme de caterinca proasta, chiar sunt curios si pare interesant, daca nu-ti place sa vorbesti despre cusut, e ok… trecem peste.

    Heraldica este arta blazoanelor, stemelor (si a scrierii/desenarii cvas-simbolice), si decorarea chestiilor (gen scuturi, arme, haine) cu acestea. Te intrebam ca-mi plac foarte mult chestiile astea „medieval” like si habar nu am la cine ar trebuii sa apelez pentru o fata de perna, sau o cuvertura ceva cu un blazon. Chestii de genu asta sau pe haine gen asta.

    Umm, cu amenzile, incearca sa le eviti, nici „pe vremea parintilor” tai nu era foarte ok sa primesti amenzi, stai mai chill, esti din brasov, mergi in padure daca vrei sa faci chestii dubioase. E mai naspa cu alea pe mijlocul de transport, dar la voi controlorii poarta uniforma ? Macar de faci blatu stai si tu in fata si uite-te daca-s controlori in statie si coboara.

    Te intrebam de faza cu slaba pentru ca eu eram destul de gras intr-o perioada si era naspa ca oboseam repede, ma dureau suncile de sub coaste cand ma aplecam sa ma leg la sireturi sau ceva de genu. Nu prea puteam sa ridic piciorul pentru a sarii peste chestii, transpiram foarte rau si era destul de greu sa-mi gasesc haine care-mi placeau. Eram curios care-s neplaceriile in a fi anormal de slab. Am zis de orgasme pentru ca masculul, in general, este conceput pentru a interactiona sexual cu chestii de dimensiuni „normale” fiind foarte slaba eram curios daca se manifesta chestii ciudate datorata interactiunii.

    Ah, asigurari si chestii… pai, presupun ca-ti faci asigurari private…alea de stat sunt tot…well, by default ca esti eleva. Si daca-ti faci privata, nu vina cineva la tine ? Sau nu va intalniti undeva in functie de programul tau, cat dureaza chestia asta ? Intradevar… cu buletinul e naspa… dar nu ai deja ? Si ala nu expira cand ai 24 de ani sau ceva de genu ?

    Peace and love frate, ii totul bine aici 🙂

  4. eek
    Dec 06, 2009 @ 17:29:46

    Chiar este interessant, deoarece nu ai absolut nici o restrictie. :d Implica stat in picioare, stat comod, atat pe saltea, cat si pe podea, cu materiale si ustensile care mai de care mai ciudate imprastiate in jur, implica haos total in camera. Eu folosesc si materiale cumparate din magazine specializate, la metru, dar folosesc si haine vechi, pe care nu le-am mai scos din dulap de ani buni, remodelez, redecorez, reciclez totul, to sum it up. Inca nu am invatat sa folosesc masina de cusut ca lumea, ma chinui manual deocamdata, dar se va ajunge si la asta. Sesiunile dureaza putin sau mult, depinde de cheful de „creat(z)ie” si desigur de dificultatea modelului de accesoriu sau imbracaminte pe care vreau sa-l realizez. Uneori lucrez si o zi intreaga la o piesa simpla, pentru ca vreau sa iasa perfect, alteori termin o chestie dificila in jumatatea timpului in care l-as fi facut in mod „perfectionist”. Deci depinde de multi factori. E phun!
    De heraldica nu ma ocup, sunt inca incepatoare, si nu ma risc sa fac asemenea proiecte, inca!
    Amenzi pana acum am doar din cauza RATului, aici controlorii nu au uniforme, trebuie sa le cunosti fetele, si am noroc sa ii cunosc pe majoritatea, dar oricum… am fost prinsa de cateva ori, si imi plateau ai mei amenzile, acum eu ar trebui sa le platesc, si nu le platesc. Si primesc somatie dupa somatie 😛 de executare silita, care desigur nu poate fi dusa la capat deoarece nu am nimic pe numele meu in afara de alocatie, de care ei nu se pot folosi, si nici un salariu obtinut din munca… Asa ca toate amenzile se vor prescrie in trei ani. Oricu, incerc sa evit situatiile de genul.
    Asigurare medicala mi-am facut pana acum, de stat, peentru ca nu ma prea pricep in domeniu…
    Aveam buletinul facut la 14 ani, valabil 4 ani. S-a schimbat si sistemul lor. Si mi-a expirat, acesta pe care trebuie sa il fac acum va fi valabil 10 ani din cate stiu, si am mult de umblat dupa acte, si la notari ca sa legalizez copiile de declaratii si acte si toate cele. Asa ca necesita destul stres…
    Si nu prea sunt chestii negative laf aza cu slabitul, cel putin nu in cauza mea, deoarece am libertatea sa mananc cat 10 oameni, si nu ma ingras, ci slabesc, probabil am de-a face cu ceva paraziti, puii mei, oricum, are beneficii. Doar ca, stii cum e, cand bate vantul, nu prea poti sta in picioare :P. Cel putin am oasele tari. 😉 Dar in rest… nici un fel de efect secundar, cel putin pana acum.

    Chiar e!!>:D<

  5. Cata
    Dec 06, 2009 @ 18:08:26

    Suna prea tare chestia cu cusutul, cand faci ceva, urca niste poze, is curios cam in ce masura poti individualiza chestiile.

    Cu amenzile, la noi au uniforma si-i vezi din timp dar de regula prefer sa-mi iau bilet cand circul la ore „periculoase”. Faza cu prescrisul nu-i asa cum crede majoritatea. In primul rand, mai nou, esti introdus intr-o baza de date a „rau platnicilor”, baza de date la care au acces banciile, companiile de telecomunicatii, si mai tot ce implica angajamente financiare bazate pe un contract (credite, asigurari, pensi private, chestii de gen). In functie de politica fiecarei firme, acestia pot alege daca vor sau nu sa colaboreze cu tine. Ideea e ca intr-un fel sau altu chestiile astea minore te afecteaza.

    Mai e chestia ca, dupa un timp amenda se transfera primariei ce, la inceputul fiecarui an iti va trimite o scrisoare cu „impozitele” in care este inclusa si amenda (la mine a trecut doar un an, nu stiu daca apar si penalizari). Acum ceva timp s-a infiintat „Biroul de executare silita” si, treaba acestei institutii este de a te obliga sa-ti platesti datoriile, cum ? Fie prin vanzarea bunurilor tale (trebuie sa ai ceva cumparat pe numele tau) fie prin „munca silnica” intr-o institutie (de regula astea de salubritate publica, dar se poate sa te puna sa maturi in autobuze). Sincer, nu stiu cat de eficient este biroul asta, si nu stiu ce fel de oameni lucreaza acolo, probabil ca-s si ei oameni si lasa in pace copii ce-si iau amenda ca merg fara bilet, dar… cam asa functioneaza treaba. Ideea e ca au 6 ani de la ultimul termen de plata ca sa te oblige sa platesti… intr-un fel sau altul.

    Faza cu transportul in comun este intradevar complicata. Si eu sunt de parere ca ar trebuii sa fie gratuit… dar, nu este o necesitate stricta. Asa cum nici tie nu-ti pasa de angajatii firmei de transport si nici de cat dorm ei asa nici lor nu este normal sa le pese cat dormi tu ca individ. Ei iti ofera un serviciu… un grad de confort… si iti cer o contributie. Nu te obliga direct… nu-i ca la birou… ei se bazeaza pe, hai sa spunem, corectitudinea ta. La fel de bine, poti ajunge unde vrei mergand pe jos sau luand taxiul, ei nu te obliga sa folosesti mijlocul de transport pentru a-ti face treaba, tu, noi, din comoditate, il folosim.

    Si eu vreau sa fie gratis, este un grad de confort ce ar trebuii sa fie disponibil oricui… dar inteleg de ce nu se poate. Intr-o vreme ma gandeam ca, dupa o restructurare crunta a infrastructurii, o anumita cotizatie sa fie extrasa automat din salarii… dar iarasi nu prea-i corect fata de toata lumea, unii au masini, iar daca-i scutim pe cei ce poseda masini…unii pot sa le lase acasa, altii au masini de serviciu… nu prea ai cum sa asiguri asa ceva la un nivel national. Bine, ai avea cum, dar implica restructurarea completa a statului, renuntarea la anumite ramuri (gen armata sau intretinerea religiei organizate) si reinvestirea banilor la nivel guvernamental. Se poate si asa… doar ca multi vorbim si nimeni nu prea face nimic practic.

    Alte solutii implica bicicleta (cea mai buna alegere, dar afara mai si ploua, ori ai chestii de carat) cu portbagaj atasabil sau ceva motorizat (dar parca nu merita banii). Asta sau… proiectul venus si tot ce implica el.

Lasă un răspuns

