Mist – réalité

Pana acum am fost ceata peste blog, n-am avut chef sa va povestesc nimic, si sincer nici acum nu am.

Nu-mi mai place sa-mi impartasesc ideile banale, dar imi place sa le citesc pe ale altora.

M-am hotarat ca ma duc la tehnici de comunicare, in cluj, la sapientia, ori pe maghiara, ori pe engleza. Vreau sa imi iau un aparat foto bun, sa ma apuc de fotografiat la modul serios. Am lucrat mult anul asta de scoala, nu numai pentru scoala, ci pentru mine. Mi-am intins limitele intelectuale, si imi place rezultatul.

Fikaa (ce nume i-am gasit si lui, nu-mi mai place) mi-a zis ca din pacate sunt tocilara. I agree to disagree! Nu imi dedic fiecare minut invatatului. Citesc, ma uit la filme, animatii, creez animatii, imi imaginez poze, imi fac haine si accesorii, ma distrez cu el si mai pot enumera multe activitati care nu au legatura cu scoala.

Acum ma gandesc sa ma apuc de atestate, stiu ca e mult prea devreme, dar prefer sa le fac acum, decat sa ma chinui intr-a 12-a. In plus, acum am mai mult timp liber decat voi avea mai tarziu.

M-am lasat de obiceiurile nesanatoase, in afara de fumat, de care, imi pare tare rau, chiar nu pot sa ma las. Cel putin nu inca. Imi fumez bucuria in weekenduri, cu multa ciocolata pe langa si cu o technica de chill de invidiat.

Luni ma duc la ski, cu colegii, cacofonii, si mi-e mura, sa ma exprim adecvat, caci nu am mai practicat chestia aia de ani buni si mi-e ca o sa ma rostogolesc pe pista vreo 54 de km. Dar nu conteaza, fun sa fie.

Tot nu mi-am facut asigurarea medicala, asa ca daca dupa ski, ma ia cumva febra, ori tusitul ori efectele acestea neplacute pe care le cunoasteti cu totii, nu o sa pot sa imi iau medicamente compensate DELOC. Asa ca am belit-o.

Marti plec la Cluj, daca am destui bani, cu Fikaa, sa mai stam cu adorabilii lui bunici, care chiar mi-au trimis cadou de craciun! O sa have mult fun!

M-am apucat de gatit, same shit, inventez chestii noi, care, surprinzator, chiar au un gust relativ placut! Asa ca evoluam.

Cred ca 2010 va fi un an superb, am multe planuri neplanificate, cum ar fi backpackingul din iunie, 2 luni de backpacking in Romania, poate sarim si granitele o zi sau doua, numai noi, prieteni buni si fomisti. De asemenea, daca, iarasi intervine cuvantul pe care il urasc cel mai mult, bani, deci daca voi avea bani, mergem la mare o saptamana, in hotel, ca nu am mai fost de mult. De asemenea, am zis ca ma apuc de fotografie, ma apuc si de film, daca ma pot apuca de un scenariu palpabil, de sk8, sa fac si ceva sport, ceva util corpului meu, pentru ca momentan sunt chair-potato, sa nu zic couch, si mi-e ca voi ajunge sa nu pot urca 10 scari.

In alta ordine de idei, cred ca voi incepe sa postez chestii, deoarece m-am saturat sa imi tot zica lumea ca nu mai pun nimic, si in plus, de multa vreme vreau sa va arat cateva chestii! Asa ca, va indemn sa look forward to seeing my posts.

As incepe sa povestesc si acum, dar nu-s acasa, sa nu am chef sa se trezeasca Fikaa din cauza bubuiturilor de tastatura.

Ah, si, mai nou, mai de cateva luni, lumea se uita ciudat la mine, poate pentru ca, chiar arat ciudat. Oldschool si hipiota, dnb si boema, steampunk si animata si in general haotica. Imi place cand lumea nu intelege de ce naiba arat asa.

Lasa asta, ma duc sa-mi mai distrug plamanii un pic, m-au suparat. Sambata placuta, oamenilor!

Va las cu favorite recente. Adieu!

Lasă un răspuns

