Clujul, mania si post-iturile

Mi-am petrecut vacanta in Cluj, alaturi de Fikaa si am cutreierat intreg orasul, in lung si-n lat, ne-am distrat copios, am ras, ne-am certat, a condus, am facut multe poze, s-a jucat, m-am citit… Si a fost minunat. Clujul este un oras frumos, cred ca mai frumos decat brasovul, cel putin din punct de vedere arhitectural si al oamenilor. Brasovul e plin de cocalari si de neseriosi. In Cluj, toti (aproape) sunt ok. A fost o vacanta perfecta, ca toate petrecute cu Fikaa dealtfel.

M-am cam lasat de cusut si creat, pentru ca am mult de invatat si m-am inscris la multe  concursuri si olimpiade si asa mai departe. Acum lucrez la o traista, si la ceva shmexy underwear, plus am mici proiecte utilitare, cate-un dala de tinut agrafe, cate-o d-aia de carat sandwichmakerul. Am multa treaba, mult de lucru, mai si gatesc, si toate astea plus ca imi petrec foarte mult timp cu Fikaa, asa ca nu va mirati ca-s cam absenta de pe dinozaura.

Iata ceva poze din vacanta.

Si o chestia tare tare.

Lasă un răspuns

