Scruffer?

M-am plictisit de blog si de prostiile pe care le scriam aici, pentru ca lumea sa le vada si sa spuna, vai, ce rebela, ce anarhista, ce ciudatenie, si etc… Acum, nu mai aspir sa devin un webshow al blogurilor, nici nu vreau sa imi public un jurnal internaut, nu am nevoie de atentia pe care o cautam mai demult, desi, ar fi fost interesant sa o captez.

M-am orientat spre alte preocupari, am alte lucruri de facut decat sa scriu lucruri neinteresante. Voi mai scrie, cand voi avea ceva de spus. In rest, vreau doar sa trec a note to self aici, care nu e note to self, e doar note to readers, note to blog, note to something irrelevant. Noteul ar fi ca traim intr-o tara extrem de proasta, si ca trebuie sa ma grabesc sa o ascult pe mama, si sa o tai de aici. Ea spune ca e ingrozitor. Ea spune ca va fi si mai rau. Si ca nu merita sa raman aici. Are dreptate.

Am citit romanul The glass jar de Sylvia Plath, si vreau sa zic ca e tare deprimanta. A inceput bine, poate un pic teenage-girl oriented, dar ok. Si in timp ce parcurgeam fictiunile autoarei, vedeam cum pana si paginile devin mai molesite. E interesanta si captivanta cartea, dar mult prea multa depresie printre randuri.

Ma pregatesc de bac, cat timp am fost absenta din lumea internauta am lucrat la lucrari pentru burse, pentru diferite concursuri de analiza literara, pentru concursuri de limbi straine, etc. Am citit mult, m-am preocupat de scoala ca lumea, si am iesit bine. Chiar foartebine. Acceptabildebine. Si aspir sa ajung ceva. Nu ca fetitele rasfatate si razgaiate de astazi care se dau mari ca urasc scoala, ca vor numai party, si isi pun screennames de genul „monica te vrea in boxerii ei acum”. Nu ma mai obosesc sa critizez generatia mea, oricum vor spune ca sunt hipioata si tocilara, si ca nu stiu cum sa ma distrez. 🙂

In rest, vara a fost foarte faina. Recomand tuturor sa va luati prietenii de suflet, sa va luati ceva iarba, voie buna si muzica, si tirati-va la tara, la bunici. Asa omori doua rata dintr-o lovitura: stai si cu bunicii tai, si te si distrezi cu prietenii. Noi am facut asta deja de doua ori. In total am petrecut 10 zile la tara, facand un pic mai mult decat nimic, si ne-am distrat pe cinste. Nu-ti trebuie bani, peninsula, fanfest, liberty parade sau orice altceva ca sa ai o vara tare. Iti trebuie doar prieteni. 🙂 Cheesy, nu?

Am fost si la Harghita bai, ca de obicei, doar ca de data asta am prins vreme naspa, dar n-a contat. Am fost pe zeci de drumetii placute. Btw, la Harghita Bai s-a deschis un adventure park extrem de tare, sub denumirea Balu Park, cu 35 de lei intrarea si stai 3 ore. E super, te cateri pe patru piste diferite, te dai pe tiroli, e foarte distractiv, si oricine poate merge, de la trei pana la optzeci de ani.

Am fost la Bucuresti, si mi-a placut in general, numai ca a fost un pic aglomerat pentru gustul meu. Am fost la o adunare a skate school-ului H2O, magazin distribuitor de chestii pentru sk8, bmx, surf si d-astea, sporturi extreme. Si am fost in parcul tineretului, am vazut noul parc de sk8, si am ramas uimita ca in Romania chiar exista ceva care sa se ridice la nivel eu.

Am fumat multa iarba, am fost la party, m-am distrat, am citit mult si in curand ma apuc de citit romanele si chestiile care imi vor trebui la bac, si pe care nu mi le amintesc sau nici nu le citisem cand ar fi trebuit.

A inceput sa ma pasioneze politica, dar observ ca degeaba ma depresez din cauza situatiei noastre, nu ajut la nimic. Asa ca nici nu incep sa scriu o antologie de eseuri cu teme sociale, culturale ori etc. cu si despre politica.

Crestem, fratilor.

6 comentarii (+add yours?)

  1. Gescu
    Aug 18, 2010 @ 21:58:40

    Si mamicuta ta draga stie ca fumezi iarba? Tu chiar te crezi atat de inteligenta de crezi ca-n Occident vei avea multe sanse de reusita? Toti vorbiti ca e rau in România, ca va fi rau, dar la scoala nici nu prea treceti. Sunteti o generatie de inculti plini de fitze care va aruncati toate gunoaiele pe strada si apoi va plangeti de mizeria din orase. Va drogati de mici si vorbiti de normalitate, fara ca macar sa stiti ce e aia. Daca vreti sa schimbati in bine tara asta, intai schimbati-va voi.
    Ciao.

  2. eek
    Aug 18, 2010 @ 23:08:03

    In primul rand, da, mamicuta mea draga stie ca fumez iarba, pentru ca este si ea intr-atat de inteligenta si open-minded incat sa stie care-i treaba cu iarba si doctrina, asa ca prefer sa nu vorbesti pe blogul meu despre iarba de parca ar fi un drog. Nu este, este un medicament. Google it. Doi, da, in occident este mai bine. Acolo macar nu se fura. Si da, ma cred destul de inteligenta sa ajung acolo si sa reusesc sa duc o viata decenta. Nu observ ca as fi spus ceva despre lux. Ci despre conditii mai bune, si drepturi respectate. Apoi, sunt ecologista, nu arunc nimic pe jos. Si pe deasupra, sunt si olimpica, asa ca nu ma insulta spunand ca nu sunt indeajuns de inteligenta ca sa pot analiza situatia din tara, si situatia societatii in general. Ok? Sa nu ne angajam in discutii mai lungi, pentru ca ai prea multe prejudecati in ceea ce priveste tineretul de azi. Cu care sunt de acord, in mare parte. Generatia mea chiar este cam saraca din punct de vedere al inteligentei, si se rezuma la fitze. Dar nu generaliza. Unii sunt normali. Ca si tine, Ciprian Nica, nu?

  3. Gescu
    Aug 19, 2010 @ 11:14:27

    Mersi ca ma consideri om normal 🙂 Am citit si eu intamplator ce ai scris aici si mi-am spus parerea.
    Tin sa te felicit pentru atitudinea ta ecologista si pentru ca esti olimpica (ceea ce inseamna ca te tii de scoala). Se fura si in Occident, stai linistita, ca doar au venit toti bananierii din Africa si Asia plus hotii, tiganii si ucigasii din Europa de Est. N-ai idee ce anarhie fac bananierii din Africa prin periferiile oraselor franceze spre exemplu (asa cum fac si ai nostri conationali in Italia sau Spania).
    Totusi, nu inteleg un lucru…ok, marijuana, hasisul, etnobotanicele (deci iarba) sunt medicamente…dar ce boli iti trateaza tie?
    Cunosc persoane care au devenit dependente de fumatul zilnic al ierbii, desi, ca si tine, o tin sus si tare ca iarba nu le da dependenta fizica. Da dar dependenta psihica e aproape acelas lucru.

  4. eek
    Aug 19, 2010 @ 13:25:03

    Hmm, mersi de raspuns! In legatura cu strainatatea, stiu, ca peste tot sunt probleme, dar totusi cred ca nu pot sa compar Germania, Anglia sau Olanda, cu Romania, din punct de vedere al guvernarii. Cand am zis „furt” ma refeream la cum guvernantii ne trateaza, si cum majoritatea cetatenilor nostri sunt obisnuiti sa nu faca nimic in privinta asta, si prin urmare, ii lasam sa ia decizii absolut stupide, ca pe urma sa suferim noi, economia noastra, si industria noastra la fel. Din cate stiu, noi nu prea consumam produse romanesti… Ma refer ca, exportam afine, si mancam gemul de afine facut de nemti din afinele noastre. Deci nu producem prea mult, ceea ce e un minus mare pentru eonomie. La asta ma refeream, cand am spus ca furt, si situatie naspa, samd. Iarba mie imi rateaza insomniile si stresul, pentru ca odata cu activitatile de la scoala, si cu zecile de activitatie extracuriculare ( asa se spune, nu?), vine si un stres mare, si asteptari multe, si ele cauzeaza insomnii si pierderea poftei de mancare… Iarba ma ajuta sa imi mentin concentrarea si calmul. Nu de parca as fuma iarba in fiecare zi! O data la cateva saptamani e de ajuns. In vacanta, fumez doar ca sa ma relaxez cu cativa prieteni din cand in cand, sa stam si sa povestim si sa analizam viitorul nostru, si iarba deschide mintile oarecum, si poti sa iti dai seama de lucruri mici, dar insemnate, de care nu ti-ai fi dat seama decat mai tarziu. Ceea ce ai spus despre dependenta e adevarat. Nu cauzeaza dependenta fizica, doar psihica. Si trebuie sa fii cam, slab, ca sa devii dependent. Si daaaa, ma tin de scoalaa! Si mie chiar imi place sa fac asta, nu o fac din obligatie. 🙂
    Multe salutari!

  5. Gescu
    Aug 19, 2010 @ 22:16:28

    Dap, intr-adevar, dpdv al guvernarii nu ne comparam cu tarile de mai sus. Din pacate conducatorii nostri guverneaza pentru interesele marilor puteri si ale marilor corporatii, nu in interesul cetatenilor români (de orice etnie, mai putin rroma :D).
    Pentru mentinerea concentrarii iti recomand Memoplus, parca asa se numeste. In caz ca abuzezi de Cola sau cafea, iti recomand mai bine sa le lasi deoparte pt ca si astea iti pot provoca insomnii.
    Pentru faptul ca nu te-au suparat (prea mult) comentariile mele, iti dau nota 10+ !
    Imi place discutia noastra de pana acum (daca te intrebi ce tot dau commenturi mereu, e din cauza ca am bifat sa fiu anuntat prin e-mail cand apar comentarii noi). Salutari si tie!

  6. eek
    Aug 20, 2010 @ 14:08:54

    Da, ma gandeam eu ca asta ai facut. 😛 Nu prea pot sa iau medicamente, pentru ca am mostenit un ficat sensibil, si imi e frica sa nu mi se faca rau, de aceea trebuie sa am grija, si nu prea vreau sa risc. In rest, cola nu beau, doar cafea, dar numai putina dimineata. Mersi de sfaturi, in orice caz. Nu m-au suparat nicidecum comentariile tale, criticile sunt binevenite, in plus, din moment ce blogul e public, mi se pare normal sa primesc si critici negative, doar nu poate fiecare sa gandeasca la fel, din fericire. 😉 Mersi de 10+, si tie la fel! Si e ok ca putem discuta ca oamenii, pentru ca am vazut ca mai nou lumea nu face altceva decat sa se certe pe ‘net. 🙂
    Weekend placut!!

Lasă un răspuns

